.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد فعلاَ كانديداي اصلي اصولگرايان است

عضو ارشد جامعه اسلامی مهندسین اعلام کرد که فعلاً احمدی نژاد کاندیدای اصلی اصولگرایان است ولی قطعیتی در کار نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از عصر ایران ، امیر مقدم در پاسخ به این پرسش که آيا درست است كه اصولگرایان نیز چند کاندیدا معرفی خواهد کرد؟ گفت: امیدواریم اینگونه نباشد ولی احتمالاً اصولگرایان چند کاندیدا خواهند داشت.
وی در مورد حضور احتمالی باهنر- دبيركل جامعه اسلامی مهندسین - نيز اظهار داشت: بحث حضور ایشان قبلاً هم تکذیب شد آقای باهنر روحیه دموکراتیک دارد و همواره عرصه را به دیگران واگذار می کند.
عضو روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این پرسش که کاندیداي مدنظر اصولگرایان چه موقع مشخص می شود گفت: تا آخر اسفند ماه حتماً کاندیدا اصولگرایان مشخص خواهد شد.

مقدم افزود: روز جمعه سران جبهه اصولگرایان با آقای احمدی نژاد جلسه ای داشتند که از برآیند این جلسه راضی بودند، البته این جلسه با دیگر کاندیداهای اصولگرایان نیز ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین جلسه مذاکره با برخی کاندیداهای احتمالی اصولگرایان انجام داده و با برخی دیگر جلسه خواهد داشت ولی تاکنون مهمترین کاندیدای اصولگرایان احمدی نژاد است ‏ هرچند كه هنوز قطعي نشده است.

عضو روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین در پاسخ به این پرسش که آیا نظر احزاب برای احمدی نژاد در این دوره مهم است زیرا دوره گذشته اعلام کرد نیازی به حمایت احزاب ندارد؟ گفت: احمدی نژاد نتیجه احزاب است و این ادعا شوخی بود.

مقدم افزود: احزاب به دنبال سهم خواهی نیستند و البته مسئولان نیز می دانند نقش احزاب در پرورش نخبگان تا چه اندازه ارزشمند است.
وی اظهار داشت: گرم کردن فضای انتخابات و کارآمدتر شدن آن نیز با حضور احزاب پر رنگ می شود که مسئولان عالی کشور نیز به این مسأله رسیده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Sandhya 19 دي 1391
With the bases ldoaed you struck us out with that answer!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.234 seconds.